PROJEKT

ZDROWEGO

STYLU ŻYCIA

CZYM JEST PROJEKT?

Projekt ma na celu budowanie prozdrowotnych nawyków żywieniowych.

Czteromiesięczna współpraca dietetyczna w 6-cio osobowych grupach. Dzięki temu podejście do podopiecznych zostaje indywidualne, a motywacja wyższa. W grupie raźniej!

JAKI JEST CEL?

Przed rozpoczęciem projektu ustalamy indywidualne cele podczas 4 miesięcznej współpracy. W zależności od masy ciała i stanu zdrowia (redukcja przez 4 miesiące to średnio 7-10kg).

CZY PROJEKT JEST DLA CIEBIE?

PROJEKT JEST DLA OSÓB, KTÓRE:

Od 2020 roku Nasi podopieczni zredukowali masę ciała o tonę! Sukces jest w Twoich rękach wykorzystaj Nasze wsparcie i przygotowane narzędzia.

CO ZYSKASZ?

CO ZAWIERA PROJEKT?

dożywotni dostęp do platformy
4-miesięczna współpraca - stałe wsparcie dietetyków
stały dostęp do zamkniętej grupy wsparcia
indywidualnie dobrany jadłospis
szybkie przepisy z produktów, które lubisz
spersonalizowany skoroszyt z wysłany do Twojego domu
spotkania w grupach
konkursy z nagrodami i wyzwania

TERMIN

Projekt Zdrowego Stylu Życia trwa 4 miesiące, rozpoczyna się 5.09 i trwa do 25.12. Jest to idealny czas aby jeszcze w tym roku zrealizować postanowienie dotyczące poprawy zdrowia i sylwetki, a także samopoczucia. Tylko pomyśl, jak cudownie będzie gdy 1 stycznia będziesz mogła cieszyć się lepszym zdrowiem i zgrabniejszą sylwetką!

Play Video

OPINIE

HISTORIE UCZESTNIKÓW

Kasia przed podjęciem decyzji o wzięciu uczestnictwa w Projekcie Zdrowego Stylu Życia była:

📌 smutna,
📌 nie piła wody,
📌 nie mieściła się w swoje ubrania,
📌 jadła w pośpiechu, byle co, byle jak,

Wiedziała, że trzeba coś zmienić, ale nie wiedziała jak…

Kasia po zakończeniu Projektu Zdrowego Stylu Życia:

🌞 promienieje,
🌞 dba o nawodnienie,
🌞 zmieściła się w swoje dawne ubrania,
🌞 spożywa pełnowartościowe posiłki

Jeśli w historii Kasi widzisz swoje odbicie, chciałabyś zmienić swój sposób odżywiania – weź udział w IV edycji  projektu.

Niższa insulina na czczo bez leków?

👉🏻 Redukcja masy ciała o 25kg?
👉🏻 Odżywienie?
👉🏻Poprawa zdrowia i wyglądu?

Mój 13letni pacjent jest dowodem na to że chcieć to móc.

Chłopiec gdy przyszedł do gabinetu ważył 91kg, po 7 miesiącach regularnych wizyt w gabinecie i nauki nad zmianą i kształtowaniem nawyków żywieniowych waży obecnie 66,6 kg ‼️

Dlatego jeśli nadal zastanawiasz się czy to odpowiedni moment- nie zwlekaj.

Mój pacjent też kiedyś podjął tę ważną dla zdrowia decyzję. Dziś – jest o 25 kg lżejszy, cieszy się lepszym zdrowiem i wyglądem.

Kasia przed podjęciem decyzji o wzięciu uczestnictwa w Projekcie Zdrowego Stylu Życia była:

📌 smutna,
📌 nie piła wody,
📌 nie mieściła się w swoje ubrania,
📌 jadła w pośpiechu, byle co, byle jak,

Wiedziała, że trzeba coś zmienić, ale nie wiedziała jak…

Kasia po zakończeniu Projektu Zdrowego Stylu Życia:

🌞 promienieje,
🌞 dba o nawodnienie,
🌞 zmieściła się w swoje dawne ubrania,
🌞 spożywa pełnowartościowe posiłki

Jeśli w historii Kasi widzisz swoje odbicie, chciałabyś zmienić swój sposób odżywiania – weź udział w IV edycji projektu.

Niższa insulina na czczo bez leków?

👉🏻 Redukcja masy ciała o 25kg?
👉🏻 Odżywienie?
👉🏻Poprawa zdrowia i wyglądu?

Mój 13letni pacjent jest dowodem na to że chcieć to móc.

Chłopiec gdy przyszedł do gabinetu ważył 91kg, po 7 miesiącach regularnych wizyt w gabinecie i nauki nad zmianą i kształtowaniem nawyków żywieniowych waży obecnie 66,6 kg ‼️

Dlatego jeśli nadal zastanawiasz się czy to odpowiedni moment- nie zwlekaj.

Mój pacjent też kiedyś podjął tę ważną dla zdrowia decyzję. Dziś – jest o 25 kg lżejszy, cieszy się lepszym zdrowiem i wyglądem.

METAMORFOZY

PODSUMOWANIE TRZECH EDYCJI

0
masa ciała (kg)
0
obwód bioder (cm)
0
obwód talii (cm)
0
obwód uda (cm)
0
obwód pasa (cm)

KTO PROWADZI PROJEKT
ZDROWEGO STYLU ŻYCIA?

Ilona Aleksandrowicz

Magister dietetyki, założyciel

Pokaże Ci, że smukła sylwetka i poprawa zdrowia nie wiąże się z restrykcją, głodówkami, detoksem, eliminacją pieczywa i ziemniaków czy strachem przed efektem jojo. Kilkuletnie doświadczenie pracy z pacjentem. Stawia na zdrowy rozsądek, balans jak i różnorodną dietę. Głównie współpracuje z osobami borykającymi się z insulinoopornością, PCOS, niedoczynnością tarczycy, Hashimoto, otyłością i chorobami współistniejącymi. Prowadzi treningi na platformie. Aktywność to dla niej codzienność, dlatego nie zdziw się jak Cię zmotywuje do ruchu! 🙂

Natalia Podlodowska

Magister dietetyki

Jej misją jest pomoc kobietom w budowaniu zdrowych relacji z jedzeniem. Promotorka racjonalnego sposobu odżywiania. Wypróbowała na sobie wszystkie diety cud i śmiało mówi im stanowcze „NIE”. Nienawidzi skrajności, za to uważa, że balans to słowo klucz. Edukuje i pokazuje, że cały proces odchudzania może być prosty i przyjemny. Współpracuje z osobami borykających się z insulinoopornością oraz osobami będącymi na dietach roślinnych. Jest jednym z polecanych dietetyków SOIT przez Fundację Insulinooporność. W kuchni stawia na prostotę i szybkość przygotowania dań. Jest przekonana, że zdrowe odżywianie to nie wyrzeczenia i zakazy, a nowe doświadczenia i lepszy styl życia.

MASZ PYTANIE?

Zostaw wiadomość

DOŁĄCZ DO PROJEKTU

Aby wziąć udział w Projekcie Zdrowego Stylu Życia kliknij przycisk poniżej.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania śmiało możesz do nas napisać!

Koszt 4 miesięcy to 899

ZOBACZ CO JESZCZE U NAS ZNAJDZIESZ

EBOOK TRADYCYJNE
I ROŚLINNE SMAKI

39

Jeśli lubisz dobre, smaczne i nowoczesne potrawy, ale nie lubisz dużo czasu spędzać w kuchni, to ten ebook to strzał w dziesiątkę.
Znajdziesz w nim przepisy, których przygotowanie nie zajmie Ci więcej niż 15 minut. To oznacza, że zdążysz je zrobić zarówno przy porannej kawie jak i w krótkiej przerwie między spotkaniami.
Jeśli chcesz wdrożyć więcej produktów roślinnych do swoich codziennych posiłków, a nie wiesz jak zacząć, to ten zestaw może być Twoim pierwszym krokiem.

Co znajdziesz w środku?

DOSTĘP
DO PlATFORMY

150

Na platformie znajdziesz strefę edukacji i ruchu. Po zapisie masz do niej dożywotni dostęp!

Aktualnie znajduje się na niej: 

PIERWSZA KONSULTACJA

290

Jeśli potrzebujesz planu dostosowanego do Ciebie i interesuje Cię indywidualna współpraca z dietetykiem. 

ZOBACZ CO JESZCZE U NAS ZNAJDZIESZ

EBOOK TRADYCYJNE
I ROŚLINNE SMAKI

39

Jeśli lubisz dobre, smaczne i nowoczesne potrawy, ale nie lubisz dużo czasu spędzać w kuchni, to ten ebook to strzał w dziesiątkę.
Znajdziesz w nim przepisy, których przygotowanie nie zajmie Ci więcej niż 15 minut. To oznacza, że zdążysz je zrobić zarówno przy porannej kawie jak i w krótkiej przerwie między spotkaniami.
Jeśli chcesz wdrożyć więcej produktów roślinnych do swoich codziennych posiłków, a nie wiesz jak zacząć, to ten zestaw może być Twoim pierwszym krokiem.

Co znajdziesz w środku?

DOSTĘP
DO PlATFORMY

150

Na platformie znajdziesz strefę edukacji i ruchu. Po zapisie masz do niej dożywotni dostęp!

Aktualnie znajduje się na niej: 

PIERWSZA KONSULTACJA

290

Jeśli potrzebujesz planu dostosowanego do Ciebie i interesuje Cię indywidualna współpraca z dietetykiem. 

Regulamin

Polityka prywatności

Konsultacja on-line

Jeśli zaczynasz – Pierwsza Konsultacja

1.   Omówienie kwestionariusza i dzienniczka żywieniowego

2.   Przeanalizowanie wyników badań

3.   Przeprowadzenie wywiadu żywieniowego

4.   Ustalenie celów i planu działania

5.   Omówienie zaleceń żywieniowych

7.   Przekazanie indywidualnego jadłospisu dostosowanego do Twojej codzienności i preferencji żywieniowych (zostanie przesłany w ciągu 7 dni)

8. Wysłanie spersonalizowanego skoroszytu (Wysłany w ciągu 10 dni roboczych).

Jeśli kontynuujesz – Konsultacja Kontrolna

1.  Ocena skuteczności diety

2.   Wprowadzenie modyfikacji do diety

3.   Edukacja żywieniowa JAK wprowadzać zmiany żywieniowe do codzienności

4.   Wskazówki dietetyczne

Przed wizytą

1.   Wykonaj badanie krwi (morfologia krwi, lipidogram (cholesterol całkowity, LDL, HDL i trójglicerydy), próby wątrobowe (ALT, AST), żelazo, poziom glukozy i insuliny na czczo, panel tarczycowy (TSH, ft3, ft4, anty-TPO, anty-TG). Jeśli posiadasz aktualne wyniki badań (maksymalnie sprzed roku) możesz je wykorzystać.

2.   Przygotuj dzienniczek żywieniowy. Przez 3 dni zapisuj wszystko co zjadasz i wypijasz w ciągu dnia (rodzaj i przybliżone ilości).

3.   Wypełnij kwestionariusz. Ankieta dotyczy podania swoich pomiarów antropometrycznych (waga, wzrost, wiek), stanu zdrowia, preferencji kulinarnych)

Wypełnij Formularz a ja skontaktuje się z tobą!

Treść kompleksowe wsparcie dietetyczne.

.
Zapisz się na listę Oczekujących!

Skontaktujemy się z tobą jak tylko produkt będzie dostępny!